lyxit roligt !!!


In på vårat rum irrar en städerska å vek upp överkastet å la ut små handdukar nedanför sängen .. måste va vanligt i såna här kretasr *haha* själv hoppade ja nöjd upp i sängen å kikade i roomservice foldern vilket gav mig hicka!!

Hissen gav mig en känsla av Titanic ..

Vi bodde på GRAND HOTEL!!
Helt fantastiskt att få bo där, men ja tror inte att vi skulle välja att göra de igen *hehe* det är verkigen jättefint, lite för fint kanske. Nåja, vi har testat å nu vet vi hur det är på stockholms kanske finaste hotell ..

Igår kväll va vi på Wallmans å de va helt otroligt häftigt!! Nästan så att vi inte ville gå därifrån *haha* hade ingen aning om att de fanns två salonger, vi satt i den lilla å där kändes de nästan som att vi va med på scenen emellanåt. Vi fick gå in å kika i stora salongen också, så vi va där inne mellan maten å uppträdenadet hos oss å kollade lite. Alla som jobbar där är så himla duktiga, tjejen som hade huvudrollen hos oss hade en grym röst! Bäst va när dom sjöng ABBA låtarna!! Lite kul början, då va de upprop, precis som i skolan *haha* de hade ju listan över alla som beställt så i tur å ordning ropades alla upp, de va en hel del Annor där!

Dom här tre filurerna dansade å sjöng för oss, därimellan serverade dom mat å dryck .. betyg : bäst!

Tidigare på dan va vi på Axelssons spa i Gallerian å fick massage och ansiktsbehandling .. lyx!!! Så nu känns ansiktet som en babystjärt å ryggen fick sig en ordentlig omgång! Han såg att ja hade olika längd på benen, de ville han fixa med hjälp av att trycka ner sin armbåge i mina skinkor å lägga sin egen kropp uppepå för att göra smärtan ännu mer påtaglig .. hela min kropp va spänd som en fjäder å ja visste inte hur ja skulle bete mig för att ta mig ur den sitsen å smärtan, ajade å ojade mig som ett litet barn *hehe*

Så våran helg har varit mer än helt underbar .. tack min älskling för allt du har pysslat å grejjat med!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0