inte riktigt som planerat

Har bestämt mig för att bespara er alla detaljer om håret .. förutom det uppenbara då så klart :) att det inte blev som jag tänkt! Jag ville inte ha nåt som ens är i närheten av rött/orange/gult/koppar .... men ni kan säkert gissa hur mitt hår ser ut. Därför har jag en ny tid bokad imorron, förhoppningsvis kan jag dela med mig av en bild då .. med ett förhoppningsvis blont fint hår som jag är NÖJD med!!!

Kan meddela att Casper är så duktig på dagis! Det glädjer mig så :) men idag kom nog verkligheten ifatt mamman å när jag pussade skrutt hej då högg det till i hjärtat *ajajaj* Maria slet tag i Casper som tur va för han sträckte armarna mot mig när jag skulle sätta ner honom, men då fick han känna trygghet med henne och gick iväg å lekte. Tårarna rullade nerför kinderna å jag kan inte hjälpa att det bränner i ögonen nu när jag skriver ... det är stort att lämna iväg sitt barn, speciellt när man har varit med honom i över 1,5 år! Han kommer trivas kanon på dagis, det är jag övertygad om, men det är ändå en stor grej ... ❤

Casper med sin ena fröken, Maria

Kommentarer
Postat av: Ann-Louise

Men hur kunde det bli så tokigt med håret? Stackare hoppas de kan fixa det i morgon.



Klart du ska känna så där men innerst inne vet du ju att han har det bra. Han kommer att utvecklas nått enormt ska du se.



Ha en fin kväll



Kram

2009-08-19 @ 19:59:24
URL: http://annlouisesvarld.blogg.se/
Postat av: jessi

Jag förstår att det är en stor sak, ni har ju inte lämnat ifrån honom så länge förut. Men jag tror också att det blir bra!



Kom ihåg att inte lägga ut bilder på andras barn på förskolan utan att fråga dem om lov. Det är inte alla föräldrar som vill ha sina barn ute i nätet. Det kan finnas barn med skyddad identitet också och då är det allvarligt om bilder eller namn kommer ut. Vi hade ett fall bara för några veckor sedan när en förälder hade fotat på förskolan o lagt ut på sin blogg och vi fick reda på det. hon fick ta bort direkt. ok att ha sitt eget barn men ej andras utan att fråga om lov. Vi har skickat hemmedelande till alla föräldrar att de inte lägga ut på hemsidor bloggar bilder ´på andras barn utan att fråga föräldrarna först.



KRAMISAR!

2009-08-20 @ 17:41:41
URL: http://lyckoljus.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0