vem sa att det bara är insidan som räknas??

Hittade lite påskpresenter igår också, vi pratade om att inte ge nåt i år. Självklart hittade jag då istället flera saker jag ville ge bort ..typiskt.. kanske är för att man inte va "tvungen" att hitta nåt som sakerna bara ploppade upp, who knows?? Hur som helst så får Casper kläder och en barbapappskudde, han ÄLSKAR sin andra kudde, en sån där med små små mjuka kulor i. Den släpar han omkring här hemma dagarna i ända och jag sjunger "här kommer lilla Ludde håhå jaja" *haha* Det kan ju va bra att ha en i reserv när den andra tvunget måste tvättas .. vilket behövs mer ofta än sällan :)
Kennys paket är inte inslaget så det får ni inte se .. han fick en grej igår för jag kunde inte hålla mig!! En plåjgrej som han faktiskt gillade .. the incredible HULK *haha* Att få påskpresent som ett riktigt paket istället för ett ägg spelar väl ingen roll va? Å speciellt inte när det är så här sött inslaget ...

Det är ju så roligt att ge bort paket tycker jag .. extra kul med fint omslag :)

Kommentarer
Postat av: Elin

Fina presenter! Mysig barbapappa.

2009-04-08 @ 10:36:33
URL: http://heltsubjektiv.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0