släpp fångarna loss . . . det är VÅÅÅÅR!!!

Penicillinet har börjat verka .. vill hitta på saker och inte bara sitta här inne längre! Men jag tror att vi ska ge det en dag till inne så vi blir ordentligt friska och inte faller tillbaka. Igår när Casper lagt sig gick jag ut och målade lite på bordet som ska stå i hans rum, ska nog gå ut en sväng till och stryka på ett lager .. mamma får ta hand om liten :) hon har sagt det själv, föräldrar är till för att utnyttjas när det gäller barnbarn och där har hon så rätt *hehe*
K spacklade bokhyllan en gång men det måste nog slipas och spacklas en gång till, kanske ska göra det i samma veva så vi får upp det på väggen snart!! Nu har liten vaknat å vill vara med å blogga .. det brukar bli så där då :)

Kommentarer
Postat av: Anka

.... helt rätt att ge en extra dag.

Maud ringde & sa att nästa vecka är kyrkis stängt. Lovade att säga till dig, så nu är det gjort!!!

2009-04-01 @ 15:14:51
URL: http://bandybruden.blogg.se/
Postat av: Karin

Hej! Jag har lagt ut modellbilder på min blogg från min senaste plåtning, kika gärna in och kommentera vad du tycker!:)



www.abckarin.blogg.se

2009-04-01 @ 15:22:02
URL: http://abckarin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0