hör pulsen slå ...

Håhå jaja .. första gången jag sitter idag tror ja :) dagarna bara rinner förbi å det gör mig lite stressad! Har så mycket jag vill hinna med, vissa saker funkar inte att göra när lillen är uppe å i farten så då väntar man med det tills senare .. men då finns alltid nåt annat att göra. Hur hinner ni andra med allt??

Har ialli fall klippt ut stora cirklar av hobbyskum som ska sys in i fina tyger å vara kuddar på två av de minsta kabeltrummorna, tror att de blir riktigt bra! Casper han kom hoppandes över gräsmattan å ville också va me :) så satt vi en stund å skrattade på skummet *myspys*


Körde Tesse till doktorn å skolan också, innan hann vi med en snabbis på kyrkis också. Full fart idag med andra ord :)
När vi lämnat av henne så tog vi en tur till Stinsen, mest för att ta en kik på Panduro för att kunna göra mera smycken, vi har blivit besatta av det här hemma *haha*

Nu är det dags för middag, bara nån timme sent så där .. *stress* sen ska jag hämta hjärtat på stationen!!

Hur har eran dag varit??

Just det, har dekorerat mitt planteringsbord också, Plantagen nästa för att mysa till det ännu mer :)


Kommentarer
Postat av: Sue

Hihihi som är har jag rätt stora barn nu som klarar sig själva och bara ropar när de är hungriga hehe..... Fint det kommer att bli med kyddarna och ditt planteringsbord blev ju jätte tjusigt!!!!!!!!



Här har jag bara varit inne och städat idag....heregud vad det förfaller snabbt!!!!!



Kram hjärtat och mys kväll på dig!

2009-04-28 @ 22:09:49
URL: http://suzanita.blogg.se/
Postat av: Camilla

Det där bordet du har i trädgården alltså, det går inte av för hackor, hur klarar du hålla dig borta från att plantera och pyssla 24 timmar om dygnet, haha. Fint det blir med kuddarna.

Hoppas ni haft en fin dag, du och lillen. Här är allt som vanligt, ska snart sova. I övermorgon ska vi hem till familjen i sverige, kul kul.

Kram o gonatt.

2009-04-28 @ 22:57:29
URL: http://osloliv.blogg.no
Postat av: Camilla

Det där bordet du har i trädgården alltså, det går inte av för hackor, hur klarar du hålla dig borta från att plantera och pyssla 24 timmar om dygnet, haha. Fint det blir med kuddarna.

Hoppas ni haft en fin dag, du och lillen. Här är allt som vanligt, ska snart sova. I övermorgon ska vi hem till familjen i sverige, kul kul.

Kram o gonatt.

2009-04-28 @ 22:58:37
URL: http://osloliv.blogg.no
Postat av: sofie

MEN GUUUUUUUUUUUUUUUUD VAD FINT! och OJ vad inspirerad jag blev nu!!!! WOW!!! vad snyggt!

2009-05-03 @ 12:39:49
URL: http://litendelavmig.se
Postat av: Anonym

ska vi lägga till varandra på bloglovin ? :)

2009-05-03 @ 12:45:58
URL: http://fotoblixt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0