fundersam prick

Blir lite illamående på mig själv .. mitt förra inlägg handlar om något oerhört viktigt, åsså kommer ett här nu om stolar å tyger! Kontrasterna är kusligt stora och jag blir lite rädd när jag kommer på mig själv sittandes med tankarna långt långt borta funderandes på hur olika liv vi lever runt om på den här planeten! Jag kan skatta mig lycklig över min underbara lilla familj beståendes av världens underbaraste sambo Kenny, vårat lilla hjärta Casper å mitt bonusbarn Therese!

Plötsligt kändes det totalt ointressant att visa saker till höger och vänster .. trots allt hemskt ute i världen så fortsätter livet. Det är konstigt hur fort vi glömmer när saker och ting går bra, men så lång tid vi kommer ihåg eller plågas av något fruktansvärt!

Visar ändå delar av mina inköp från universums största IKEA! Kanske inte universums, men STORT var det ialli fall!



Får glädjas åt mina stolar och tyger samtidigt som jag är lycklig över att ett barn fått komma dit det hör hemma! Är en känslig prick som kan fundera över saker å ting i evighet om ni undrar varför jag ältar ..

Kommentarer
Postat av: Therese

nää inte nån skit på blommorna men morsan har gjort det med syrrans skit på våra rabarber, växte så det knakade. Smakade gott med :) rabarberna asså

2009-04-25 @ 22:09:55
URL: http://theperfectwife.blogg.se/
Postat av: Sue

Hihihi såska du inte känna...titta på mig! Skriver om att jag förlorat jobbet ena dagen och för att sen lägga ut bilder på mitt senaste kläd inköp.... Du skriver så bra så.....Puss på dig!



Kul att du snart får din stooool!



Kramet!

2009-04-25 @ 23:31:52
URL: http://suzanita.blogg.se/
Postat av: Kenny

ja du då för mysig, älskar min familj med och blivande hustru. Du har så fina tankar om de mesta. Puss från din sambo

2009-04-26 @ 10:04:47
Postat av: em

Hej!

Har precis dragit igång min första tävling i bloggen, var gärna med o delta :)

2009-04-26 @ 10:10:28
URL: http://enjoyem.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0