tårar å vansinnesutbrott

Åh my god!!  Vilket projekt det blev igår *hehe* dom där kuddarna drev mig nästan till vansinne, det var i å för sig inget mot vad gardinerna gjorde, jag blev verkligen TOKIG!!!

Glömde att jag tagit extra sömnsmån till kuddarna så mitt supernöjda smile förvandlades snabbt till ett mer aggresivt utseende när jag såg att de inte alls passade till dumma skumbitarna!! Men så snodde jag madrassen som vi har haft i burspråket å klippte till nya *haha* får väl fixa en ny dit in sen ...

När jag pulat in skummet så återstog ett problem .. hålet!! Hur skulle jag få igen det nu då??
Tryckte in hela faderullan å tog sats, sydde igen det med jordens fart å ingen va nöjdare än jag att dom va färdiga!!

Åsså gav jag mig på Tesses gardiner .. mmm, tokigare Anna får ni leta efter! Skulle vända dom förbenade remsorna ut å in .. lättare sagt än gjort! Allt bara fastnade å till slut var det som en stoppad korv som jag INTE fick rätsida på! Stog å slog den dumma tygbiten i golvet, mot väggen, mot soffan .. i princip allt jag tänkte som kunde hjälpa mig! Trädde den på gardinstången å då blev det så klart ännu värre .. då fick K göra resten!

Blev ju hyffsat måste jag säga :) hade så fruktansvärt ont i ena axeln som jag höll på igår också, så när det sket sig med remsan satt ja å grät å slet i den dumma tygbiten för att jag hade så ont å va så arg!! Skam den som ger sig .. faktiskt!

Kommentarer
Postat av: Sue

hahahahaha hade verkligen velat se dig i action!!! fan fan fan fan hihi.



Blev ju jätte snygga ju! Duktiga du!



Jo, Sanna sa att hon köpt förklädet på en sida som heter:



www.roligaprylar.se



Puss o mysig Valborg på dig snäckan!

2009-04-30 @ 11:05:12
URL: http://suzanita.blogg.se/
Postat av: Camilla

Hej hej. Låter som du hade en lång dag igår, men så kul att allt blev bra tillslut, som du skrev, skam den som ger sej:). Ska kolla upp det där med färgen jag har, vet inte just nu vad den heter:). Vi åker hem till sverige ikväll och firar valborg där. Norrmännen firar inte som vi, men dom har nåt liknande, har inte lärt mej alla seder ännu, haha. Om du vill ha ett gott bröd till helger, gör leilas filmjölkslimpa, om du inte testat den innan då, gjorde den nu i morse och fy fasiken så jäklans god:). Ha en superfin dag i solen. Förresten, du kanske har nån ide. Ska köpa en present till min syster som är halvvägs i graviditeten, vad vill man ha, nåt till sej själv eller till bebben;)?



Kramis söta, rara du.

2009-04-30 @ 11:19:39
URL: http://osloliv.blogg.no
Postat av: Erica

Hej våännen.



Länge sedan jag skrev något nu men nu är allt slut för säsongen i Åre. Så nu är jag åter i staden för att hinna med mig själv. En liten uppdatering av allt.



Jag är inte gravid, Pelle har inte friat. Jag trivs inte i stan och det finns inga hus i åre till rimliga priser... så allt är som vanligt.



Du har en massa roliga projekt på g hela tiden. Kul att du använder din symaskin.



Kram från mig för stunden.



Dina tyger är jätte fina vi har så långt till Ikea för det är väl där du köpt dom eller vad?



2009-04-30 @ 20:16:59
Postat av: Therese

jag förstår precis! Själv har jag på äldre dagar fått super dåligt tålamod, jag vill att det ska vara klart innan jag ens börjat. När jag var yngre sydde jag massor. Nu syr jag bara när jag måste

dvs har fått för mig att fixa nåt hemma....

ska visa upp en grej jag gjorde nästa vecka om

jag får ordning på prylarna i fönstret... Blev

ju fint dina grejer till slut!

2009-04-30 @ 20:50:47
URL: http://theperfectwife.blogg.se/
Postat av: Anna

ERICA - wow härlig rapport ;) du får ta å komma å hälsa på oss å passa lillvilden, då kanske du är glad för en liten stund att du inte är gravid .. jag älskar honom mer än allt på denna jord, men då å då tryter mitt tålamod när han gång på gång kastar allt han hittar i toan, slänger saker i färgburkarna, plockar alla mina blommor som precis slagit ut, bankar med saker på rutan, bankar med handen på rutan, trycker heeeela munnen full med russin-kex-flingor eller vad han nu har å sen spottar ut det på golvet .. jaa jag kan hålla på i evigheter :)



Men söt å bäst är han ialli fall!!!



Friar inte han så får väl du slå slag i saken .. vi lever faktiskt på 2000-talet haha näe men skämt å sido, det är inget fel med att tjejerna friar, så de så!



Näe nu ska ja lägga mig för imorron väntar skansen med kompisar som precis fått en liten kille .. spännande!!!



Puss å kram i massor!!!

2009-04-30 @ 22:41:48
URL: http://morannas.blogg.se/
Postat av: Anna

Förlåt jag glömde ju .. japp dom är köpta på ikea!

Puss ..

2009-04-30 @ 22:43:03
URL: http://morannas.blogg.se/
Postat av: Karolina

Fina kuddarna blev :D

2009-04-30 @ 23:30:17
URL: http://hapiface.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0