the garden goes hubba bubba!!

Ny dag nytt pyssel!! Har målat en av stolarna rosa å det är riktigt sött, sockersött *haha* man blir så där larvigt glad när man ser den ..

Åsså har jag ett kakfat som egentligen bara stått å skräpat i skåpet, men så kom ja på att den kanske kommer mer till användning ifall jag målar det, så då gjorde jag det!!


Man får inte vara dum, använde en av alla mina kabeltrummor som ställning efter att jag sprungit runt hela gräsmattan för att hålla mig ifrån Casper .. men så gav jag upp å väntade tills han somnade :)

Kommentarer
Postat av: Kenny

Å måste ju säga att det ser jäkligt fint ut. Du é ju ganska duktig msåste ja säga kul med lite färgglade idéer

2009-04-27 @ 23:20:00
Postat av: STYLE & LIFE by LEIA

Gaaaahhh....VADDÅ GANSKA DUKTIG....KENNY WHAT???? hur jäkla dundersnyggt som helst:)



Är i valet å kvalet mellan att måla en kista rosa eller vit....trot eller ej men det var sambon som röstade på rosa:) men så är han väl lite lobotomerad av mig....hihi....ja ocj så föreslog han att vi kunde blanda ut den vita färgen med lite karamellfärg:)



kramar

Postat av: sofie

MEN GUD JAG DÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖR! vilka underbara möbler och färger!! måste se igen o igen!! JAG VILL HA!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

2009-04-28 @ 18:33:17
URL: http://litendelavmig.se.se
Postat av: kristin

guuud sån underbar färg det blev på trädgårdsmöblerna, en helt perfekt rosa nyans enligt mig ;) tack snälla rar för dina kommentarer, alltid så underbart o roligt!!! bamsekram

2009-04-29 @ 21:49:49
URL: http://sunshinyday.blogg.se/
Postat av: jessi

helt underbar färg, vad kreativt o nytänkande men rosa i trädgården, me like!

2009-05-02 @ 19:10:38
URL: http://lyckoljus.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0