panikångest i stora lass!!

Hjälp!! Brevet med stort B damp ner i lådan idag ... Casper har fått dagisplats *darr på rösten* jag som tyckt att föräldrar varit lite småtöntiga med allt det där dravlet om att lämna på dagis, tårar i dörren, ringa stup i kvarten för att fråga både det ena å det fjärde .. tar tillbaks ALLT!!!! Jag kommer vara mer död än levande när jag går därifrån på mornarna, ingen idé att dra på mascara då inte för krokodiltårarna kommer göra le grand entré vareviga dag!!

För att se det lite posiivt så verkar dagiset vi fått plats på riktigt mysigt och intrycket känns bra! Ska gå ner å kika på måndag och höra lite hur det funkar med allt .. gäller att vara beredd när DAGEN kommer! Det är bara 20 barn på dagiset och 4 personal, det känns mer än okej måste jag säga! Att det är ett föräldrakooperativ kan ju vara ett minus, måste höra exakt vad det här med arbetsjour innebär, kan bli knepigt! Men jag tänker inte ägna det en endaste tanke i helgen (yeah right!!!) utan ringer på måndag och hör om jag får komma och kika!

Känner hur det bränner innan för ögonlocen bara när ja sitter och skriver om det ... usch å fy va tungt det här kommer bli!

På dagiset är barnen indelade i 3 grupper

teckning tummetott

Småfolket

 teckning troll

Trollungar

 

teckning mus

Skogsmöss


Hur sött är inte det?? Slutar nu när det känns bra igen :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0