Seg propp

Oj oj idag e ja seg fast vi har ändå fått en hel del gjort faktiskt!!   (faktiskt är ett av mina favvo ord å har tydligen varit de ganska länge, läste igenom min allra första dagbok för ett tag sen å då återkom just ordet faktiskt i ungefär var å varannan mening *hihi*....å va kul de va å läsa om allt som har hänt som ja knappt kommer ihåg 1/3 av, en söt sak är att jag stavade ordet mitt emellan så här; mitimälan :) vädret var tydligen ganska ofta just mitimälan ! !)

Tillbaka från tidstrippen...Casper sov hos farmor å farfar inatt för vi va på UgglaRheborgUlveson igår å de va helt oki! Inte toppen bra måste ja säga för de va rätt mycke utfyllnadsdans men sketcherna som dom tre gjorde va bra!!
Så imorse fick ja sova ut...till skillnad från igår då ja verkligen verkligen verkligen hade behövt de ! Hur som, mamma ringde å väckte mig 20 över 10 så då va ja duktig å städade hela huset, de tar ju sin lilla tid eftersom de e 3 våningar som ska fixas!!! Efter de åkte vi å handlade å uppe på arlandastad finns ju H&M så de blev en liten kik där inne me...hittade ett par brallor å en söt stickad tröja, bra inför hösten!! Sist men absolut inte minst hämtade vi lilla galenpannan :)

                                                                        

Byxa å tröja från H&M



Kollade igenom alla bilder från ladies night å då poppade alla minnen upp :) knäppast var när ja skulle ta kort på Stormare, min kamera va superseg å bara strulade å ja stog å fipplade me den när alla jublar mer å mer å mer...ja fattar inget å skiter i att kolla upp på scenen p.g.a dumma kameran....så när ja kommer tillbaka till bordet säger mamma: såg du??? Näe vadå?? Stormare va naken!!!! (inte undra på att alla jublade) *skratt* fan va trög ja e ibland!!! 

Men de får ja skriva mer om imorron för nu ska ja å hjärtat mysa i soffan me lite äppelpaj *mums* Puss♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0