Isrosor

Smink...de är svårt tycker ja. Jag använder i princip samma saker jämt å ständigt. Men det vore ju skoj att kunna variera sig lite ibland, annan ögonskugga, ny mascara, ny häftig blush å såna grejer. Varför testar jag aldrig det??

Har kollat efter en ny blush ett tag å skulle gärna lägga vantarna på en som är så där rosa-söt så kinderna ser friska å fräscha ut. Å till min stora glädje hittade jag en artikel på Sofi's mode om just såna. Dom här två tycker jag är riktigt fina



Den första är från bodyshop, kostar 240 kr,  å heter "Cheek bloom" i "02 Dune pink" den andra som verkar vara snäppet lyxigare är från Susan Posnick/Accessora, kostar 279 kr, "Colorme" i färgen "Camelia". Den innehåller solskyddsfaktor, spegel och glittrar lätt, låter helt underbar och den ska jag spana in!

Sen har ja i å för sig testat en drös med olika mascaror genom åren å har fortfarande ingen speciell favorit... Förut skulle jag ha en miljard lager med den som gav absolut mest volym å struntade egentligen i om fransarna såg längre ut eller inte. Men nu är det lite tvärtom, skulle vilja ha en mascara som gör fransarna, eller åtminstone får dom att se oändligt långa ut å volymen är inte särskilt viktig längre. Nån som kan ge mig lite tips...??





En annan knivig grej är håret!! Vad göra??
Tycker om både lite ruffsigt å lättsamt uppsatt med lite lockar eller bara ruffs. Men favoriten är ändå stora fina lockar, som dessvärre är svåra att få till!! Skulle vilja permanenta in stora finfina lockar men är osäker på om det funkar, vet du??

Nu när jag har Casper så finns det tyvärr inte så mycket tid till att fixa å trixa, men jag försöker å vissa dar blir ju bättre än andra  


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0