Im an addict ...

Alla dessa serier...they drive me crazy!! Hur kan man bli så indragen i dessa halvknäppa orealistiska miljöerna?? Jag är ialli fall låååångt gången i mitt beroende av tv å serier, men nu känner ja att de är dags att göra nåt åt det här. Jag får helt enkelt skaffa mig andra hobbys å göra nåt verkligt med mitt liv!! Allt kan inte kretsa kring en skärm, för närvarnade två skärmar, datorn å tv'n *suck*



Idag har vi varit ute hela dan ja å Casper, handlat jord å mera blommor på plantagen. Va lustigt de är, det känns som att det är ett hav av blommor å plantor när man är i affären, men hemma blir det nästan ingenting, konstigt. Vi fixade ialli fall iordning lite, så nu har vi de ganska höst-likt här ute, me lite fina färgklickar från salladshuvudena :)

Det fanns söta pumpor också som vi la i en fin korg ute på trappan (ja säger alltid bron, men Kenny tycker de låter så knäppt så ja får försöka komma ihåg att säga trappan *haha*)

  

  


Tjusigt va??!! Måste åka å köpa lite mera blommor dock för det är lite tomt här å var i rabatten :) men de börjar arta sig, en mycket nöjd Anna !!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0