skvaller straffar sig

Efter en stund ute me Casper på förmiddan va mina tår som isbitar...mamman va i behov av ett par varma å rediga vinterpjuck att ha i de stora fina snöhögar som vi förhoppningsvis kommer leka i i vinter ...

Att stå å småskvallra me grannen om skilsmässo-grannarna gjorde inte direkt underverk för små tår...


eftersom du är helt ockuperad med att testa nya skorna mamma så passar ja på att norpa den fantastikst fina lappen här..

Om ni är i behov av varma å grymt sköna vinterskor så är dom här verkligen att rekomendera!! Ser tunga å kanske lite klumpiga ut, men tvärtom, lätta å supersköna, känns som ett par mockasiner med inbyggda benvärmare :) det är timberland å finns väl lite här å var !!


Kommentarer
Postat av: Erica

Timberland skorna bra köp. Dom är dom bästa. Jag har haft mina i snart 4 år så dags att skaffa nya kanske.Hoppas att du har det bra. Kram från Erica

2008-11-22 @ 23:09:23
Postat av: Anna W

Hej gumman!!

Va kul att du äntligen skriver nått ;)



Här e de toppen, hur har du det då??

På väg ner nåt...??



Kramar från oss

2008-11-23 @ 12:05:17
URL: http://morannas.blogg.se/
Postat av: Erica

Hej jag ska faktiskt ner i veckan på konferans.

Men vet inte vart vi ska bo.Han som bokat vet inte riktigt själv. Vet att det är ett Scandic hotell nära arlanda.

Kul att läsa om din vardag du hinner ju så himla mycket på en dag,jag önskade att jag skulle kunna vara hos dig mera.



Hoppas att Casper mår bra och har säkert växt jätte mycket sedan sist. Vilket var allt för länge sedan jag skäms att jag inte hunnit varit hos dig mera.



Hos oss snöar det och är ca- 6 ute och ligger ca

10 cm snö.



Jag skall vara både i åre och östersund hela vintern, så för hoppningsvis hinner jag åka massor med skidor både slalom och längd.





Ha en bra helg kram från Erica

Pelle hälsar

2008-11-23 @ 12:15:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0