nja...ja vet inte de ja

Idol brukade betyda att vi sitter bänkade framför tv'n å sjunger me, skriker om vem som e bäst å sämst, snyggast, dansar konstigast osv. Men i år har de liksom varit lite platt fall tycker ja, audition rundan är i vanlig ordning roligast, efter de har de bara gått utför tycker ja. Å ikväll när Robin E, bland top 3 enligt mig hängde löst me Lars, då kröp förhoppningarna fram om att de här måste vara sista året för Idol...det är inte direkt seriöst med röstningen!

Å när han Desmond Child uttalade sig om att varje person i våran svenska omgång har mer stjärnstatus än nån av de amerikanska idolerna, ja, då kände ja att de gått lite väl långt! Dom är ju praktiskt taget färdiga artister när dom traskar ut på scenen för första gången där borta, å våra idoler är inte på långa vägar ens i närheten av dom å deras talang!

Å varför, varför tillät dom Lars att sjunga en annan låt, sjukt dålig stil av honom att "tacka nej" till att få ÄRAN att sjunga en av Desmonds låtar å dessutom bli coachad av honom!! Om jag varit ansvarig hade jag bara sagt : sjung en av hans eller så sjunger du inte alls!
Det måste vara fruktansvärt pinsamt för både Lars själv och personal på tv 4 när han väljer att göra en Nirvana-låt istället...inte så lyckat!!

Bäst i år är enligt mig Alice å Robin E




va e de här för nisse??

Kommentarer
Postat av: Anka

Håller inte me....

Kevin är ju DEN BÄSTA, sen kommer Alice.

Tycker ja då

2008-11-11 @ 11:00:30
URL: http://bandybruden.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0