tidstjuv !!

Började läsa Häxan från Portobello igår..känns så där. Tycker inte om sättet han har valt att skriva, man får liksom läsa en samling intervjuer me folk som berättar om den här människan. Men jag kan inte sluta läsa nu när jag har börjat, är alldeles för nyfiken för att inte få reda på om den är bra, å kanske till å me så där fängslande som en bok kan vara.

På sista tiden har ja varit urusel på att läsa böcker, e så seg att börja.. Men de brukar för det mesta sluta med att jag har boken med mig överallt å kan inte göra annat än att läsa läsa läsa!! Men när man har en liten hemma så är det inte alltid, rättare sagt väldigt sällan, det finns tid till just läsning.
Men i ärlighetens namn så är det ju inte bara Casper som tar upp all min tid, att sitta å blippa framför datorn stjäl ju överdrivet mycket dyrbar tid, som jag skulle kunna ägna åt smått viktigare saker... *hehe*

Häxan från Portobello


Kommentarer
Postat av: Anonym

i love this book =)

2008-11-26 @ 21:31:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0