buse på äventyr!



 



 








Lite kyligt men skoj att va ute en sväng!! Casper gick runt runt me sin lilla gå vagn. Vantar däremot är ingen höjdare, måste fixa såna där grejjer som håller dom på plats! I vanliga fall brukar han bara kolla på sina små tassar när han har fått på sig skor, är inte alls impad av dom å vet inte riktigt hur han ska bete sig :) men idag så gick de fint att traska runt i skorna.
Ser ju lite jobbit ut me overall å skor, men han e så duktig!! Gick till å me lite utan vagnen, så snart finns det inget som stoppar honom *haha*


 


Kommentarer
Postat av: mamma

Hej svejs.

Vilka fina bilder. Han ser ju jättenöjd och glad ut. Det är nog det här han väntat på.

Jag fick tårar i ögonen när jag läste ditt inlägg. Jag blir så glad, tack. Jag älskar dej/er också.

Jag var in och skulle skriva och det gick ju bra, men så skulle jag lägga in en bild. Den bild jag ville ha fanns inte, sen när jag tog en annan, fick jag inte inden på sidan jag börjat skriv. Den var borta. Då blev jag skitsur, och la ner allt. kram

2008-11-03 @ 23:09:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0