Brolle Holly

Har blivit lite av ett Brolle fan...hur de nu kunde ske *haha* Har väl fallit lite för hans norrländska som är så charmig!! Har svårt för vissa dialekter, faller pladask !!
I februari har ju musikalen Buddy Holly premiär å han spelar självaste Buddy i den. Mamma bjöd ner sin syster från de jämtländska skogarna å ville att vi alla skulle gå å se den, så de tackade jag ju så klart inte nej till *haha*



Skulle gärna gå å se Footloose också, tror att den är riktigt bra! Vi såg R.E.N.T förut men den va så där tycker jag, å en som jag blev besviken på va Singin' in the rain, det var inte alls vad jag hade förväntat mig. En musikal tror man ju ska innehålla mycket musik, men det var mer som en teater å ja kved nästan där i stolen för ja ville bara hem!! Tänkte göra en smitning i pausen, men jag är en sån som inte kan sluta kolla på en film bara för att den börjar lite så där, å definitivt inte sluta läsa en bok för att den är dålig, är alldeles för nyfiken för de *haha*

Jag såg The Lion King i USA å den va helt otroligt grym!! Om ni har möjlighet att se den, gör de!! Jag skulle vilja se den igen, kostymerna va jättehäftiga å det var en magisk känsla i salongen under hela showen, så bra!

Mamma Mia var också helt underbar, jag fastnade faktiskt för den svenska versionen för låtarna var så himla bra, stor eloge till Niklas Strömstedt som skrivit om låtarna för den svenska musikalen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0