min önskan för nästa års jul

Nästa år önskar ja att vi kan dra ner på julklapparna i våran familj, ingen behöver så här mycke grejer. Istället skulle jag vilja att alla skänker en summa till välgörande ändamål, mitt skulle gå till Stiftelsen för Astrid Lindgrens barnsjukhus eller till någon form av cancerforskning. Att ge Casper en klapp eller två är väl helt ok, men den här överdrivna köphysterin skulle kunna ge så mycket mera än en kofta, bok, tallrik, lampa eller va man nu får i julklapp. Satt å tittade på en video om just Astrid stiftelsen å jag mår så dåligt över alla sjuka barn, det är så orättvist!
Min enda önskan till nästa år är : Ge pengarna till bättre behövande ... en ut och uppmaning till er alla!!

Som jag skrev tidigare i år om bröstcancer, ingen av oss vet nu vem som senare kan behöva hjälp, så ge en slant till forskning så kanske vissa sjukdomar går att utrota, förhoppningsvis alla!


"Vi skall vara för de sjuka barnen vad solen är för sommaren"

H.K.H Kronprinsessan Victoria är Stiftelsens Höga Beskyddare

Stiftelsen för Astrid LIndgrens barnsjukhus


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0