inte sämre än att jag kan ändra mig

Wow wow wow!!! Ja längtar så ja håller på att sprängas till Mars!! Då kommer nämligen Leilas egna magasin ut, de ska ja prenumerera på .. japp så e de! Det ska handla om vintage, inredning, recept och trädgård, helt underbart. Namnet är Leilas Country Living ... hoppas hon tipsar om vart man kan inhandla allt hon köper, hennes kök å grejjer är en skattkista .. som ja vill lägga vantarna på!




Jag älskar allt som har med Leila att göra, förutom hennes riktigt dumma citronpaj med hallonmaräng ... ingen höjdare om man inte fattar att man ska hälla bort vattnet från de frysta hallonen!! Bortsett från det är allt tiptopp å ja skulle vilja kunna ALLT hon kan!


Kom ihåg när ja såg henne första gången på 4:an som kock...va inte så impad av henne utan tyckte mest att hon va lite småskum me en massa knasiga recept. Åsså hade hon gula fula örhängen, i plast! Sjukt hur man kommer ihåg vissa saker, mest knäppa grejer verkar lagras hos mig ..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0