Ska jag eller ska jag inte .. ???

Åhh besluts ångest! Är så sugen på att färga mitt hår, har en förpackning här hemma .. men jag vet hur det blir, varenda gång jag färgar. Spelar i å för sig ingen roll om jag gör det hemma eller hos frissan, sällan jag blir helt nöjd! Har ju alltid en förväntning på att det ska se ut på ett visst sätt när det är färdigt, å det blir ju oftast inte exakt så ..

Åhh .. är lite less på det här jätteblonda å den läskigt fula utväxten det medför!! Det är det värsta med att göra slingor eller blondera, det ser ju så skitigt ut så fort det är utväxt.

Verkar som att fördelarna med färgning väger mest .. håll i hatten!

Kommentarer
Postat av: Camilla

Hej hej. Nu är vi hemma igen:). Har ni haft en bra helg? Vet precis vad du menar med färg, men ibland, när utväxten känns större än halva jordklotet, så vill man bara kasta i färgen och känna sej fräsh igen, men en liten stund senare när man står där med brandgult hår, så ångrar man sej ju så kollosalt, haha. Vilket dilemma, men tror säkert du blir jätte fin:). Såg kortet från polisen, gud vilken liten raring du har, klart han inte vill sitta still med poliser och grejjer i huset:). Ha en jätte fin kväll.



Ps.Har saknat att läsa din blogg när jag varit borta, men datan har stått lite i skuggan i helgen, men nu är jag back in buisness igen. Kramar

2009-05-04 @ 20:59:07
URL: http://osloliv.blogg.no
Postat av: Camilla

Hej hej. Nu är vi hemma igen:). Har ni haft en bra helg? Vet precis vad du menar med färg, men ibland, när utväxten känns större än halva jordklotet, så vill man bara kasta i färgen och känna sej fräsh igen, men en liten stund senare när man står där med brandgult hår, så ångrar man sej ju så kollosalt, haha. Vilket dilemma, men tror säkert du blir jätte fin:). Såg kortet från polisen, gud vilken liten raring du har, klart han inte vill sitta still med poliser och grejjer i huset:). Ha en jätte fin kväll.



Ps.Har saknat att läsa din blogg när jag varit borta, men datan har stått lite i skuggan i helgen, men nu är jag back in buisness igen. Kramar

2009-05-04 @ 20:59:50
URL: http://osloliv.blogg.no
Postat av: Camilla

Hej hej. Nu är vi hemma igen:). Har ni haft en bra helg? Vet precis vad du menar med färg, men ibland, när utväxten känns större än halva jordklotet, så vill man bara kasta i färgen och känna sej fräsh igen, men en liten stund senare när man står där med brandgult hår, så ångrar man sej ju så kollosalt, haha. Vilket dilemma, men tror säkert du blir jätte fin:). Såg kortet från polisen, gud vilken liten raring du har, klart han inte vill sitta still med poliser och grejjer i huset:). Ha en jätte fin kväll.



Ps.Har saknat att läsa din blogg när jag varit borta, men datan har stått lite i skuggan i helgen, men nu är jag back in buisness igen. Kramar

2009-05-04 @ 21:00:44
URL: http://osloliv.blogg.no
Postat av: Camilla

Hej hej. Nu är vi hemma igen:). Har ni haft en bra helg? Vet precis vad du menar med färg, men ibland, när utväxten känns större än halva jordklotet, så vill man bara kasta i färgen och känna sej fräsh igen, men en liten stund senare när man står där med brandgult hår, så ångrar man sej ju så kollosalt, haha. Vilket dilemma, men tror säkert du blir jätte fin:). Såg kortet från polisen, gud vilken liten raring du har, klart han inte vill sitta still med poliser och grejjer i huset:). Ha en jätte fin kväll.



Ps.Har saknat att läsa din blogg när jag varit borta, men datan har stått lite i skuggan i helgen, men nu är jag back in buisness igen. Kramar

2009-05-04 @ 21:04:06
URL: http://osloliv.blogg.no
Postat av: Sue

Jag vet precis hur du känner. Har tonat håret jätte mörkt 2 gånger och har ångrat mig varje gång!



Jag får ta utväxten och det skitiga för det är ändå jag....skitiga jag hihihihihihi hehehehehe



Puss på dig!

2009-05-04 @ 21:11:10
URL: http://suzanita.blogg.se/
Postat av: Ann-Louise

Tack snälla för din utförliga förklaring om Islatten!! det uppskattas :-). Brukar göra egen Frapino som amn gör i Grekland på grekiskt Nescafe men ska prova detta nu! Perfekt att det hållersig i kylen.



Spännande se ditt hår sen. Jag är utbildad frisör också och har jobbat 15 år med det. Synd att du inte brukar bli nöjd hos frisören heller!



Kramar

2009-05-04 @ 21:36:07
URL: http://annlouisesvarld.blogg.se/
Postat av: Therese

Farlig känsla känner igen det där. Det bästa är i alla fall att hitta en bra frisör, min frisör brukar färga in en mörkare som är något ljusare än sin egen hårfärg, sen lägga slingor på så sätt blir utväxten inte lika markant och syns inte heller lika fort 2,5-3 månader klarar man sig då. Vart ska ni resa? Vi måste med fixa pass till Viggo men vi åker inte först i November.

2009-05-04 @ 22:25:00
URL: http://theperfectwife.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0