gladiator de light

Här har nätet legat nere idag, har inte brytt mig så mycket om att kolla när det kom tillbaka, men så här på kvällskvisten började det klia lite i bloggfingrarna :)

Ile Rousse va inte kalas stort men lite affärer hade dom å visst hittade jag lite saker ... glömde fota mina armband men det orkar jag inte bry mig om så ni får nöja er med dom här godingarna!!



Har varit lite så där inför gladiatordojjor, men dom här glansiga juvelerna kunde jag bara inte låta bli *haha* så dom fick det bli med en grymt häftig tunika/klänning som har en helt underbar grundfärg! Brallorna är sååå sköna, känns som man smyger omkring i en pyjamas när man har dom på *hehe* Det är inga harembyxor för dom tycker jag är så groteskt fula så det spelar ingen roll hur poppis å snygga alla andra tycker att dom är, ett sånt par skulle ALDRIG komma i närheten av min garderob, vem vill ha ett par byxor som ser ut att ha en veckas gammal blöja i??

Kommentarer
Postat av: kikki

valkommen hem snackan =)

i looove those pants...giivee meeeee =)

hihi

gastar nog scweden i slute av juni om herrskapet ar hemmandes da tycker ja vi ska FIIIKAAA (typ d enda ja e bra pa ..hihi ..) puss

2009-06-01 @ 23:48:22
Postat av: jessi

jätte jätte fina skor, var har du köpt dem? jag har än inga gladiatorskor men vill ha.. funderar på vänta tills N.y roligare köpa därifrån.



KRAMAR

2009-06-02 @ 09:08:41
URL: http://lyckoljus.blogg.se/
Postat av: Ana

Sååå söta sandaler! Gillade verkligen dem! Ha en bra dag!

2009-06-04 @ 18:49:01
URL: http://friskisense.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0