lite nytt å lite gammalt

Vilken skön dag vi hade igår, hela helgen har faktiskt varit helt toppen! Vi handlade ju med oss lite blommor å plantor från Plantagen i lördas, så igår satte vi ner det mesta av det .. resten står vid landet och väntar på att jag ska släpa mig själv dit *hehe* Casper har lite udda nattvanor nu för tiden så vi har faktiskt precis klivit upp han å ja. Han lägger sig så bra vid 8-9 å sen mitt inatten, runt 2-3 så får han ett ryck å ska va uppe å lattja å grejja i våran säng, i sin säng skriker han som en stucken gris. När han hållit på ett tag så lägger vi in han i sitt rum å han är tyst som en mus å somnar, lite udda om ni frågar mig! Så imorse när han fick sin välling ovanligt sent si så där runt 8 somnade han om tills för en liten stund sen!

Nåja, tänkte bjussa på lite härliga pics från igår, som vanligt hade vi med våran trädgådsmästare, Casper *sötnos*

Mina trummor blir omdekorerade titt som tätt, för tillfället ser dom ut så här. Har köpt ett litet vattenbad till pippisarna också, får nog lov att sätta upp en fågelholk me, för alla bebisarna hade dött, 5 st! Inte så konstigt kanske med tanke på hur KALLT det har varit!



Kommentarer
Postat av: Therese

Vad fint! Hoppas allt är bra annars!? kram Therese

2009-06-08 @ 16:23:44
URL: http://theperfectwife.blogg.se/
Postat av: Lilja

Vilket vackert hus o trädgård ni har...ser väldigt nybyggt ut, vad kostar ett sådant hus? ser dyrt ut, hur har man råd med ett sådant hus? Funderar nämligen på hus. Vilken stad? Priserna varierar så klart beroende på var man bor. tacksam för lite tips.

PS. inget blogg än...jobbar på med att lära mig o skapa en, vill inte ha en som liksom suger när man kommer till den :-{)

2009-06-10 @ 13:29:44
Postat av: Anna

Svar till LILJA:

Vi bor norr om stockholm, Märsta närmare bestämt. Det är inte ett nytt hus utan fasaden är "bara" påbyggd. Att köpa ett likadant hus nytt är nog väldigt dyrt, men å andra sidan, har man hus så betalar man ju på sätt och vis till sig själv. Hoppas att du hittar ett hus som passar dig, vart bor du?



Tack föresten för att du skrev här och va kul att du tycker att det är fint. Det är roligt att höra när det man pysslar å sliter med gör att någon tycker om det!



När du startar en blogg får du berätta adressen så jag kan kika. Tycker inte att du ska tänka för mycket på designen, vill man ha en blogg så ska man ha en, tycker det är både kul å skönt att skriva av sig. Dessutom är det som en dagbok för en själv som finns kvar att gå tillbaks å kika i, man glömmer snabbare än man tror .. jag ialli fall :)



Kram!



2009-06-10 @ 17:01:17
URL: http://morannas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0