skönt utvilad

Oj ... glömde ju skriva va vi fick på Maxi :) det va provsmak på kräftor, ostar å vitlöksbröd. Alla stog å sörplade å mmmm:ade gott där vid snälla tanten :) finsmakare som han är den lille, så slank lite av allt ner *haha* lille kräsputten, vilket han förmodligen fått efter sin mamma *hehe*

Igår gjorde ja nått som jag inte gjort på vääääldigt länge! Jag la mig i sängen strax efter 21, jag kollade lite på Simon & Tomas men direkt efter det somnade jag å nu känner jag mig mer utvilad än nånsin!!! Ska verkligen försöka lägga mig i tid nu framöver, det är nämligen inte bara liten som blir trött av inskolningen å nya rutiner :) det tar på mamman också som är van att såsa runt här hemma å inte stressa iväg direkt när vi vaknat *haha*



Igår följde mormor med till dagis för att se vart Casper ska spendera sina dagar, fröknarna tycker det är kul att få träffa mormor, farmor, morfar mm för då känner dom ju igen dom ifall dom nångång kommer och hämtar upp dom små. Mamma vill fixa i sitt schema så att hon kan hämta Casper en dag i veckan tex så dom har några timmar för sig själva, det tycker jag är så mysigt! Å framförallt tror jag att Casper kommer bli störtförtjust i det :) tänk va lyxit med mormor som kommer å skämmer bort en *haha* Det va också första gången som jag lämnade honom en stund själv, 15-20 minuter å det gick toppen *skönt* vi pussades å sa hej då, vinkade åsså försvann dom in bakom väggen, mer än så va det inte. De va ja som häpen stog kvar å undrade va som hände *haha* Casper hade visat vägen till vattenrummet å där stog han när vi kom tillbaka!!

Kommentarer
Postat av: Bella

Så skönt för dig att det går bra med inskolningen, gissar att det är lika stort steg för mamma som för son att bli lämnad ensam första gången :)



Så mysigt det låter att mormor ska hämta Casper en dag i veckan, snacka om kvalitetstid!!!



Hoppas du får en riktigt bra dag vännen



Stora kramen Bella

2009-08-14 @ 09:26:20
URL: http://bellasvagtillbaka.blogspot.com/
Postat av: Ann-Louise

Skönt att höra att allt går bra med inskolningen av Casper. De brukar ha så mycket nytt att göra och titta på så de glömmer bort att sakna en.



Supersöt ryggsäck. Förstår att han blev lycklig.



Kramar

2009-08-14 @ 19:43:53
URL: http://annlouisesvarld.blogg.se/
Postat av: jessi

Vad mysigt för Casper o mormor med en egen eftermiddag, guld värt!



kram

2009-08-15 @ 08:31:42
URL: http://lyckoljus.blogg.se/
Postat av: jessi

Vad mysigt för Casper o mormor med en egen eftermiddag, guld värt!



kram

2009-08-15 @ 08:31:47
URL: http://lyckoljus.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0