knackelibank mitt i natten!

Inatt passade jag på att ha lillskrutt inne hos mig .. pappan är på golfresa å ja tycker att det är så mysigt när han ligger å snosar gott intill mig! Vaknade av att dörrklockan ringde 3.30 å ja flög upp med hjärtat i halsgropen!! 4-5 gånger ringde nån på å ja ville inte gå upp å kolla vem det va .. är sjukt nyfiken på vem det va å vad dom ville den tiden!!! Synd att ja är en riktig liten fegpropp *haha*

Igår efter våran lilla fieldtrip så planterade jag plommon å körsbärsträden som K fick i present. Tycker att blommorna på körsbärsträden är så otroligt fina, så nu längtar jag tills dom slår ut!!! Hoppas att jag gjorde rätt bara .. skulle vattna hålet massor sa K innan jag slängde i jord å sen träden, sen ännu mera jord åsså vatten på det! Jajja .. de blir va de blir :)


Kommentarer
Postat av: Petra bloggar

jag vill också ha körsbärsträd! så ortoligt fina blommor! ja vattna vattna nu!



hm... ja vem ringer på den tiden? mysko



Kramar

2009-04-26 @ 12:56:54
URL: http://www.petrabloggar.com
Postat av: jessi

vackert med körsbärsträd o gott!



jag hade inte heller vågat öppna... lite harig så där...



kramar

2009-04-26 @ 15:53:26
URL: http://lyckoljus.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0