Hösten har flyttat in...brrr !!

Imorse va de inte bara kallt ute...de va svinkallt inne me!!! Nu e de mer än dax att sätta på värmen när till å me ja som aldrig fryser inte ville stoppa ut tårna utanför täcket!
Men å andra sidan så fick ja ju plocka fram mina älsklings-stövlar som ja införskaffade förra året, de va inte många dar ja va utan dom då :) å eftersom Casper låg i magen så hade ja mest kjol å klänningar me tights å stövlarna va de bara att kliva i så ja slapp fixa me snören å annat bök när maggen började va lite ivägen. Super praktiskt !!


 

Så idag såg ja ut så här

 

Top - Gina Tricot
Kjol - H&M
Stövlar - Vagabond
Benvärmare - Cubus
Sjal - Esprit

Min älskling överraskade mig me massa söta paket häromdan efter att ja nämnt att ja skulle vilja ha benvärmare me ett sidenband högst upp, så de fick ja å ett par gråa söta strumpor me ett vinrött band i. Åsså hade den lilla busloppan hittat en helt underbar klänning som han fick en tjej att prova i butiken för han va lite osäker på storleken :) så han bad en tjej som han tyckte såg ut ungefär som mig att prova å tog storlek efter de å de blev toppen :) Tack hjärtat!!!

Idag fick mormor bada me Casper på babysimmet å de gick kanonbra!! Dom gjorde till å me torped-dyk som ja kan tycka e lite läskit så de va tur att nån annan badade så han fick testa :) ...här kryper psykbryt tanten fram igen...*suck*








 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0