Samma visa hela dan

Jag har fått "If i were a boy" på hjärnan...sjungit på den hela dan. Måste få in nåt annat för ja har inte lärt mig så mycket av den än...så de blev lite enformigt efter nåra timmar *hahaha*

Såg en annan blogg vars "ägare" är gravid, å när jag ser magar så saknar jag min egen! Det är riktigt mysigt att känna små sparkar å bus där inne, gissar om det är en hand, fot, tå eller armbåge som puffar å vill kela lite. Vi gjorde både vanligt ultraljud och ett sånt där 4D-ultraljud, tittut som de också kallas. Om ni är gravida eller blir det i framtiden så rekomenderar jag starkt att ni ska gå å göra ett sånt. Det blev så häftiga bilder å de var nästan som att bebisen var hos oss...helt otroligt!! Vi hade nästan en släkt-träff där, både mina å Kennys föräldrar va me å dom tyckte det va jättekul att få följa med å se liten där inne. Det va vilda gissningar om det var en tjej eller kille, ska vi kolla eller inte ?? Men lite ville vi spara till förlossningen...

  

Så här såg Casper ut i magen, häftigt eller hur ?!


Kommentarer
Postat av: Anna

Hej,

åååh jag längtar också jättemycket efter att ha bebis i magen..!!



Tack för din fina kommentar hos mig :)

Jag är inte så bra på kameror. än ;) har nyligen köpt min också så jag experimenterar mest nu bara.

kul att du också fotar, vi får öva oss tills vi blir fotografer :)

2008-10-28 @ 12:15:07
URL: http://annaeriksson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0