Nyfiken ... eller bara kokko ??

Är det flera än jag som tjuvkikar i andras badrumsskåp, kylskåp å andra knasiga skåp, lådor mm mm ??
Ja älskar att göra de *fniss* men tycker ju självklart att om nån gör de här hos oss, då e dom lite så där småknäppa :) hur korkad får man bli???

Så fort vi har varit hos nån så frågar ja Kenny om han såg va de nu kan vara i ett visst skåp eller liknande, så kollar han på mig som att ja vore heeelt hjärndöd!
-Varför skulle ja kollat där?? Har du gjort de??
-Ja men självklart!! Det är ju jättespännande, tänk va man kan hitta...läskiga piller, konstiga tidningar, illaluktande parfymer, gammal å ful tandborste, kanske till å me små leksaker....allt kan finnas!!
-Du e ju knäpp, så kan man ju inte göra...

Hmm, kan man visst å ja kommer aldrig sluta me de!!
Förut när vi bodde i Östersund å ja kom hem till Johannas familj, då tittade ja ALLTID i deras kylskåp de första ja gjorde...konstigt eller hur!

Förmodligen en undermedveten tvångstanke, tror du inte??
För det har ja nämligen massor av!! Inte bara undermedvetna utan väldigt väldigt medvetna som kan göra både mig själv å andra tokiga *haha*


Exempel på såna är:


 - Kollar spisen 1 miljard gånger innan ja kan gå hemifrån
 - Känner på dörren så att den är låst si så där tjugo gånger
 - Får iinte gå på brunnar å andra knasiga saker på marken, å om ja nu gör de, då MÅSTE ja gå med båda fötterna för att  annars händer nåt konstigt (har ja ju fått för mig)
 - Ja kollar till Casper varje kväll innan ja lägger mig, å om ja går in i badrummet igen då måste ja kolla till honom en gång till 

*suck* ...ja måste vara allvarligt sjuk! Kanske inte ska fortsätta min lista för den e inte slut...
Men ja e inte lika knäpp som Magnus Uggla, han möblerar om sina hotellrum å tar med sig strykjärnet när han går hemifrån för att inte glömma de på...så de så!!


Kommentarer
Postat av: kenny

Du e ju helt skönt galen

2008-10-10 @ 08:01:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0