A trip down memory lane

Igår hörde ja "As long as you love me" på radion å genast flög ja tillbaka x antal år å kom å tänka på mig å Johanna...
Sista dan på sommarlovet va vi å badade å snubblade över ett gäng tyska killar...sen är allt pinsamt pinsamt å egentligen borde ja inte ens skriva om de men vadå, måste ju dela me mig lite, eller hur *haha*

Vi började alla me att leka katt å råtta, svansade efter varandra men ingen vågade ju så klart prata...*suck* Sen följde vi efter dom ner till campingen å sen va allt igång, bus å pinsamheter i mängder å vi hade såå kul!! När vi sen va på väg hem, nåra timmar för sent möter vi mamma å hennes kompis som åker runt i bilen å letar efter oss eftersom vi aldrig kom hem, de här va alltså innan vi va försedda med mobiler :)

När dom väl åkt hem skickade vi kort från fotoautomater, ringde, spenderade timmar vid fotoalbum för att aldrig glömma *hahaha* fy bubblan :)
Hoppas att ni är medvetna om att jag låååångt ifrån berättat allt sjukt pinsamma vi gjorde, vågar faktiskt inte för ni kommer ju tycka att vi va helt knäppa, men å andra sidan, de va vi också. Allt är väl pinsamt när man är i den åldern...

Åhhh min dag kommer bestå av ett stort leende på läpparna efter att ha tänkt på de här, eller va säger du Johanna???


Kommentarer
Postat av: Johanna

Ahhhh...hann bara läsa "As long as you love me" och jag visste precis var det skulle barka iväg... Hahaha. Ändå ganska lindrigt måste jag säga, inte jättemånga detaljer och det är nog lika bra..

Du är underbar!! PUSS!!!

2008-10-25 @ 10:21:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0