min julklapp till mig ...

Jag är helt jävla sjukt arg över våran så kallade vinter! E de så här de ska va nu...jämt? Ja vill ha snö, massor me snö, de ska bara vräka ner så alla kan leka, åka pulka å dricka varm choklad i en snöhög...de e va ja vill.
Jag överväger starkt att flytta till vintern, men jag vet att jag inte kommer göra det, men jag kan överväga på skoj .. hmm!

Erica ska spendera hela säsongen i Åre, undra om Kenny skulle ha nåt emot att ja tar liten med mig å hyr in mig hos henne nåra veckor...wow va kul de vore! De här måste ja nog fundera närmare på, kanske inte blir tal om nåra veckor, men en helg eller 4-5 dar vore ju helt underbart! Skulle kanske till å me kunna gå så långt som att lämna liten hemma, om de bara handlar om en helg...snö, skidor, bräda, after ski å en sjukt stor dos med energi å lycka! Det skulle jag kunna slå in till mig själv i julklapp...inte så dumt !!


  





Tänk att ja har bott här i tre år!!
Längtar tillbaka så de värker i hjärtat ibland..
Konstigt hur man inte riktigt uppskattar det man har för stunden, det kommer liksom lite efter ... lite för sent!

Men Åre står ju kvar, är ju bara att åka dit nån gång imellanåt!







Kommentarer
Postat av: Erica

Jippi du är välkommen hem till min lilla lya. Klart du och Casper får komma. Men du får också komma själv vore så roligt vi skullle kunna ta en sväng med våra lurviga och dansa hela natten. Eller varför inte ta en varm choklad i en snö driva mitt i solen. Kanske en liten picknick liksom... Ta våra brädor och åka ut i skogen och leta rätt på den perfekta drivan för lite choklad och grädde. Det kan ju vara den perfekta After skin....



Du är så välkommen. Jag håller på att leta nytt hus i Åre för att kunna ta emot vänner och ha dom hos mig.Äta middagar och åka skidor vore så roligt.

Det skulle liksom funka att ha liten hos mig då, om du och Kenny vill ut och ta en sväng om. Ni är alltid välkommna till Byn.



Kram från Erica

2008-12-16 @ 22:45:49
Postat av: Anna

Tack söta!!

La fram förslaget till K igår å de va si så där :) mest för att han aldrig varit i åre å vill så klart oxå åka dit. Vi får se om båda två åker upp, annars hoppas ja att ja kan ta mig iväg på en egen tripp, vore riktigt kul!



Puss!

2008-12-17 @ 11:16:59
URL: http://morannas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0