liten blir ännu mindre

Vilken lättnad! Mina bilder fanns där långt inne i datorn..hur långt in i en dator kan man egentligen komma..skiter väl i de egentligen, fick de ja ville å de e ja datatanten evigt tacksam!
Nu när det känns lite bättre så har ja lagt de där med gammal hederlig kamera lite åt sidan...*hehe*

Men fan va irriterad ja e, usch hela min kropp bara gör uppror å revolt där inne. Skulle behöva få ur mig de här hemskheterna men det är nog tyvärr svårare än nåt annat! Den där magkänslan ja pratade om igår, ibland önskar ja att ja varken hade den eller nån annan jävla inkänning, för jag är trött å less på de här nu. Förbannt trött! Bättre att bara kunna rycka på axlarna åt allt å skaka av sig de värsta å gå levandes ut ur allt som bara gör en mindre å mindre ...


Kommentarer
Postat av: Johanna

Tjipp! Nu är min dator igång igen och jag hoppas att det kan få fortsätta så också. Blir lite orolig över din dock, hoppas verkligen att det löser sig... Och hoppas att julkänslan börjat infinna sig, börjar bli dags nu. Själv inbillar jag mig att jag har den, men vet att den inte ens är i närheten av vad den brukar vara. Men tjurig är jag ju bitvis så då fortsätter jag att inbilla mig. Så de så!! Puss gumman, hoppas du mår bra!

2008-12-16 @ 21:24:14
Postat av: Erica

Hej hoppas att vet att du får ringa och spy ut dig om detta.Jag finns här och lyssnar om du vill prata kram från lilla mig

2008-12-16 @ 22:04:23
Postat av: Anna

Kul att dator funkar, hoppas du har bättre tur me teknikskit än mig :)

Helt hopplös när de gäller sånt där ..



Tack vännen, kanske ringer nån da å tömmer en hink me skrot, skulle säkert behövas!



Puss på er båda!

2008-12-16 @ 22:15:22
URL: http://morannas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0