gå ut ur mitt huvud!

2009 är här ... bara jag som är uppe. K har fått så ont i ryggen stackarn! Haft lite ont ett tag åsså igår blev de så klart helt fruktansvärt, han kunde knappt sitta å absolut inte vara med att leka eye toy, vilket jag tror han blev mest arg över!

Våran kväll igår va perfekt, vi åt kanongod mat å drack gott till, Casper han höll ut till nio-tio nånstans men sen fick han lägga sig. Vi andra lekte som små barn efter all mat, tre små riktiga barn fanns men sen va de vi vuxna också :) vi sjöng sing star å lekte eye toy .. helt slut va ja efter en runda me hoppandes å springandes! Men ja vann!! Tävlade mot Ulrika bland annat å hon är en sjukt stor vinnarmänniska! Därför e ja ju självklart extra nöjd över att ja vann!

Å fasen va kul de e me sing star, men ack så svårt! Andreas kommentar efter alla som sjungit va
- Vackert ...
Något sarkastiskt å ja fattar inte alls va han menar me det ;)

Nu funderar ja på att ta mig en ibumetin för nån sitter å bankar på insidan av mitt huvud ... aj aj!!
Ska lägga in bilder sen på hur vi såg ut när vi lekte .. so long!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0