snorkfröken aka idiot!!!

Har bojkottat bloggen lite...eller rättare sagt så har den fått "lida" efter min STORA besvikelse igår på den så kallade make-up kursen. Face, ren skit säger ja bara!!
Så besviken ja va, Kenny gav mig ett presentkort på en KURS, så då bokar ja naturligtvis tid för just det. När ja kommer dit, jätte förväntansfull å slår mig ner. Börjar hon kladda på en massa i ansiktet å säger plötsligt

- Så där ja, färdigt!! Har skrivit upp på en lapp vad jag använt...
- Ehhhee...jaha. Men skulle det inte va en timme å en kurs?
- Näe, då får du boka tid i studion.
- Oki, men ja ringde ju å bokade tid för det, på det här numret!

Tar fram mitt kort där det står all info...

- Aaahhh...de va visst en kurs du skulle på!!
- Mmmm...så va händer nu ?
- Tja, de blir så där ibland, inget att göra åt.
- Nähä, men då förlorar ja för det första hela kursen å dessutom en massa pengar.
- Men du får dra av 600 kr på produkterna du köper!! (snork-fröken...släng dig i väggen, du e inget mot va dom här va!!)
- Okej, tack å hej!

Va så sjukt lessen å besviken å dessutom såg ja ut som ett monster när ja klev ut därifrån...gick me huvet neråt genom hela stan, tills ja hittade en Kicks affär där ja kunde smeta på lite annat på mina kolsvarta ögonlock!
Det enda jag såg i spegeln när ja tittade upp va ett ansikte me två stora svarta hål...där mina ögon vanligtvis befinner sig!

Ska ringa ett samtal imorron, å ja tror inte att den som svarar på FACE kommer att uppskatta det särskilt mycket. Men det skiter ja i!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0