magkänsla

Unik och modig - följer hjärtats röst

Så är det kanske, de som vågar vara sig själva och följa sitt hjärta å lyssna till sin egen magkänsla, är just precis unika å defintivt modiga. Ofta faktiskt så har ja känt av känslan i magen, men alltför ofta struntar jag i den...varför? Kanske för att den inte går att ta på, den finns bara inom mig å alla gånger kan jag inte förklara för andra. Vissa ruskar på huvudet å andra förstår. Alla har den, men för vissa är den kanske svagare precis som att den är starkare för en del. Tror att det har lite med övrig "inkänning" att göra, hur man kan läsa av en person utan att egentligen känna honom eller henne. Men ju oftare man struntar i de här känslorna som poppar upp, desto svårare tror jag att det blir att tyda dom, tillslut försvinner dom nog eftersom de aldrig tas på allvar. Så lita på magkänslan, den har oftast rätt...

Att komma en person nära är svårare än vad många tror, de som ger sken av att dela med sig av både det ena å det andra och som är "öppna", döljer säkert mer än den mest timida personen. Tål att tänkas på ...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0