ombokat ... yes!!

Pustar ut av lättnad...K har precis bokat om våran resa. Vi har bestämt oss för att inte åka till västindien utan vi tar en tripp till Korsika i maj istället. Då ska vi vara borta en vecka å de känns mycke mycke bättre!! Till å me K som har predikat om att allt går med barn har tänkt efter lite å erkände att de kanske var att ta i, västindien två veckor när Casper inte ens är ett år...

Åhh ja e så glad!! Känns plötsligt kul å längtar tills vi ska åka *haha* va riktigt nervös för flygresa på 10 timmar me liten, hade säkert gått bra men de är lång tid ... 10 timmar! Vet inte hur lång tid de tar till Korsika men gissar på cirkus 5 timmar å de är mer överkommligt...eller hur?!

corse 2
Har på känn att det här blir en bra resa!!

Tänk liten som förmodligen bara kommer springa omkring me badbrallor i högsta hugg å söka sig till vatten hela tiden. Hoppas det är en massa andra barn också så han kan leka lite...va kul det ska bli!!



Kommentarer
Postat av: Johanna

Galna människa vad du skriver!!!! Och man kan ju inte ens anklaga dig för att inte ha något liv, du har ju massa nytt och berätta varje gång.. Inte helt oväntat hyllar jag ditt initiativ till nästa års jul, lycka till att driva igenom det, men jag lovar att jag ska börja stötta dig och då måste du stötta mig. Du är den första i min krets som också vill åt detta håll så jag är sjukt på!! Nu måste jag kolla till vår nya julklapp, spana in min blogg...:P PUSS!!!

2008-12-21 @ 23:20:42
URL: http://aline.bloggspace.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0