förevigad !!!

Ojoj å ajaj...mina ben!! Har varit å ridit å e heeelt slut! Men de e bra me lite träningsvärk, ett litet kvitto på att jag har varit duktig :)

Innan gjorde ja ett snabbt gästspel hos Kennys farmor, hon fyller år idag, 83 år å e piggare än dagens ungdom, inte långt ifrån ialli fall *hehe*

Casper å Mary e likisar dagen till ära :)

Började prata om bloggar, Kennys farbror Conny, tänk att det bara är en bokstav egentligen som skiljer dom åt...nödvändigt inlägg :) Conny ialli fall, han verkade lite skeptisk till det här med att dela med sig av sitt privatliv med i princip resten av världen. Visst, det är en form av dagbok, men man får ju sålla lite när man avreagerar sig, kan ju inte skriva vad som helst här... Jag tycker att det är en kul grej för mig själv, kan ju alltid gå tillbaka å kolla vad jag har haft för mig, vad som retat mig vissa dar å gjort mig glad andra dar. Självklart är det kul att veta att det finns dom som läser å följer min blogg, farfar, Caspers alltså, han läser nästan varje dag å skrattar gott efter vissa inlägg! Mamma är också en trogen läsare, skriver nån kommentar då å då, det gillar jag! Mera kommentarer vettja...det är alltid kul att höra va ni också tycker!!


Nu du Conny...nu e du förevigad på min blogg!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0