finns jag kvar där under allt fett??

Nä nu jävlar är det dags för trimmning!! Det här har gått alldeles för långt!
Skev självuppfattning är nåt som jag har drabbats hårt av verkar de som. Allt de där överflödiga efter graviditeten uppfattar jag själv så gott som borta .. tydligen inte!! Har kanske lurat mig själv en del också genom att ha större bylsigare kläder å att ja måste ha större storlekar är ju ett säkert tecken på att det inte är som det ska! Men idag fick ja nog största smällen när jag testade klänningar å verkigen känner mig som gravid igen...helvete! Hur ska ja få bort de här??

En säker åtgärd är att skita i allt bakande å göra mer nyttig mat åsså e de det här med träning, inte min bästa kompis direkt. Jag hatar allt som har med motion att göra, jag är inte byggd för det! Fan å dubbelfan...

Jag hittade nämligen en klänning idag som jag verkligen verkligen vill ha på nyår, men då får jag nog hoppa allt ätande tills dess, kanske inte allt men ialli fall all jävla skit som jag dagligen trycker in i huvet! Helvete, ja förbannar allt godis å allt socker, enbart erat fel! No more latte varje morron å lite godis till förmiddasfika å kanske lite lunch eller så skippar vi den å väntar tills middan... GI verkar ju funka för de flesta, ska kanske läsa på lite om de ... mmm så får de bli!



Paris Kate and not I

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0