ursäkta röran, här bor en bebis!

Nånting är inte som det ska i mitt huvud, kan vara att det är så i de flesta andra mammors huven också .. när jag är själv med Casper på dagarna säger det sig självt att jag gör allt. Vissa dar är allt bara pannkaka här hemma å ja hinner inte med annat än att plocka efter liten, ge honom mat, byta blöjor, byta kläder efter spill å andra missöden, man slänger in tvätt i maskinen å förhoppningsvis hinner jag också hänga skiten, dammsuga är inte ens att tänka på ... sen finns det andra saker som bara måste göras varje dag. Ibland så skriker nåt inne i mig att ja skulle behöva lite hjälp, när den hjälpen sen kommer ja va händer då? Jo då får mamman dåligt samvete å känner sig som en liten skit som inte gör nåt! Helt åt helvete är det!!
Ska man behöva be om ursäkt för hjälpen man får ?? Glöm de, skit i att hjälpa till i sånt fall !!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0