paniken stiger!

Idag är dagen D! Måste tacka ja eller nej till min plats på Universitetet å ja har sån ångest! Största problemet är ju att vi inte har nånstans att ha Casper på dagarna. Att få dagisplats här i kommunen under jan-mars är ungefär lika med noll, speciellt om man inte har stått i kö. Mentalt är ju inte jag inställd på att lämna honom på dagis redan heller ... svårt!!

Tror att det blir ännu tuffare att ta sig in på skolan i höst, dessutom med all arbetslöshet som väntar gör kanske att flera väljer att utbilda sig. Vilket gör att platserna försvinner till alla de som förmodligen redan har toppbetyg!

Har försökt få tag i nån som kan berätta lite om studieplanen, kanske går att fixa dagis nåra timmar här å där, mamma har redan erbjudit sig att ändra sin tjänst för att kunna pussla ihop hennes timmar å ta hand om Casper de andra, TACK!! Så ja har fått tre olika nummer nu, hoppas bara att hon ja ska prata med mellan 10.30-11.30 har svar på mina frågor!

Kommentarer
Postat av: Sjörövarfabbe

Svåra val...oj, oj - Jag tycker du skall GO FOR IT! Vad du än gör blir det nog bra - vi tänker på er!

2008-12-30 @ 19:12:17
Postat av: Anna

Heej!!



Åh va kul att se att du kikat in...å skrivit också! Blev så glad att en tår höll på att rulla ner!



Tusen tack för fina julkortet å brevet! Alltid kul att bli lite uppdaterad om va ni har för er! Verkar va full fart på grabbarna :) dom är jättefina!



Ha de toppen å krama alla från mig,

stora bamse kramar från mig till er allihop!!

2008-12-30 @ 22:43:13
URL: http://morannas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0