nu har han blivit tokig .. på riktigt!!

Åh shit!! K har precis avslöjat överraskningen...nu är jag nervös! Inte lite heller, utan helt totalt fullkomligt sjukt nervös å förvirrad...hur tänkte han? Funderar på att hålla er på halster tills hela faderullan drar igång, men eftersom jag själv är sjukligt nyfiken så tar ja bara för givet att alla andra också är det *haha*

Den 16 februari ska jag befinna mig i Filadefiakyrkan å sjunga gospel med Gabriel Forss!! Fattar ni? Jag, sjunga...jag kan inte ta en ton, vet inte ens vad en ton är för nåt!! Har utvecklat väldigt udda å egentligen icke existerande svettkörtlar på konstiga ställen...ojojoj!!

I tio veckor ska vi...hör nu, ser redan mig själv som en körmedlem *haha* öva mellan 19-20.30 å i Maj är det storslagen avslutningskonsert ... å då är det förmodligen en stooooor publik!!

Jag har scenskräck, är tondöv å har aldrig i hela mitt liv lärt mig en hel sång utantill...de här känns bra!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0