king of xmas !!

Nu e vi på banan serru!! Andra dagen av julklappsletande gav finfina resultat! De e kanske så här de ska gå till, vänta tills sista veckan å stresshandla alla klappar för då har man liksom inte tid att tänka efter å fundera för mycket, bara att handla å i värsta fall finns ju kvitto att ge också ... Japp, precis så här ska de va!

Hittade en toppskoj grej till Kenny men ja ångrade mig i sista sekund å hoppade den...men nu när ja tänkt på den en stund så känns de mer å mer som att ja måste köpa den. De vore så kul *hihi*
Oj så förvånad han kommer att bli ... på ett bra sätt hoppas ja!

Ställde in Caspers kundvagn fylld med låssasfrukt, grönsaker å förpackningar å ett bowlingkit i köket...Kenny rusar fram å ställer undan dom ...


- Men han ser ju va du har köpt, då vet han va han ska få!
- Mmm risken att han  kommer komma ihåg va de e, är rätt minimal ... tror du inte ??

The King of Xmas has spoken !!


Trodde de skulle va lätt att hitta grejjer till liten, men icke! De e för de första en hel djungel där ute me leksaker, men allt ja kollar på å som ja tycker verkar skoj de e han alldeles för liten för, å det som finns i hans åldersgrupp det känns han för stor för. Skallror å andra "mjuka" leksaker är ju inte kul längre, han vill ju ha riktiga grejjer...hmm...i å för sig så skapar inte de mjuka sakerna lika stor förödelse på väggar, golv å allt annat som kommer i liten krigares väg ...




De här ser ju rätt skoj ut, bra att ja tipsar mig själv *haha*
Om han använde ryggsäck så är fem myror-ryggan given! Bollhav e säkert kul, men ja tror att de blir mera ett hav på hela golvet än bara i den där lilla ...
Resväskan är ju för söt me lille Findus!
Har kollat på olika garage men hittar inget bra, vill ha ett sånt där lite äldre. Det är en hiss, en ramp, liten tvätt under åsså kan man tanka å så där, dom e fina tycker ja!
Ett tält å en tunnel har ja glömt bort att ja tänkt på förut, men det är ju kul, då får han en egen liten koja att greja i ... vi får vänta å se va tomten har me sig i säcken!

den här sidan har massor me leksaker!

Kommentarer
Postat av: Erica

Ja det finns massor med roliga leksaker men det är allt för svårt att välja .

Kram från lilla mig

2008-12-15 @ 21:19:06
Postat av: Erica

Jag har så svårt att hitta något till krabaten, men få se om det hinner ner i tid Kram från mig

2008-12-15 @ 21:22:46
Postat av: Erica

Jag har så svårt att hitta något till krabaten, men få se om det hinner ner i tid Kram från mig

2008-12-15 @ 21:22:49
Postat av: Anna

Du e för söt du! Skickar grejer till Casper, jättesnällt! Ska du fira jul me mammsen?

Kram

2008-12-15 @ 22:26:15
URL: http://morannas.blogg.se/
Postat av: Erica

Nej jag skall nog fira ensam, Pelle skall fira med sin familj och jag vill inte åka med dit. Less på otrevliga barn och föräldrar som bara kör över mig. Nej då är jag hellre själv kanske åker till åre i stället. Jobbar till den 23 och sedan på Bygget i Åre från den 25. Så vill helst vara i fred. Ni firar hemma eller hur?

2008-12-16 @ 22:00:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0