jag fick nog världens bästa ex .. på köpet

Ja precis, de flesta av oss har ex i bagaget, oftast är de inte roliga att ha å göra med. Det bråkas hit å dit å alltid är det nåt som är galet, trots att i de flesta fall är det endast bagateller de handlar om eller allt som oftast, stolthet.

Jag har turen med mig i den här frågan, Kennys ex är ingen plåga man skyr lika illa som pesten, tvärtom, vi pratar, träffas å jag har till å med gått på ansiktsbehandling hos henne. Kan tänka mig att många höjer ögonbrynen nu, funderar på hur det är ställt å varför vi ens umgås eller hur man ska kalla det.

Själv tycker jag det är toppen att vi kan prata å träffas, speciellt eftersom dom har barn ihop, å ja å Kenny har liten. Ett barn skapar ju band som aldrig går att klippa, så för alla skull är det bättre om nya å gamla familjer, plast, låssas, extra, bonus-barn/mamma/pappa å allt vad det är kan vara "vänner". Jag är otroligt glad att det är så i vårat fall, va tråkigt å jobbit det skulle va annars!

Bättre ex till folket!

Kommentarer
Postat av: Anonym

2008-12-07 @ 11:37:45
URL: http://tlundin.blogg.se/
Postat av: Christine

du är så söt o jag måste säga att "jag" fick nog världens bästa nya tjej ;) kramar

2008-12-07 @ 11:39:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0