inte till mig ??

Wow va man hinner mycket i stressade situationer !! Åkte iväg till stinsen igår för att leta reda på nåra julklappar...så underbart de vore om ja kommit dit å det stog uppradat alla klappar ja skulle behöva inhandla. Färdigt inslaget å klart, perfekt!! ...inte behöva tänka å inte behöva stressa runt...

Tillbaka till verkligheten nu, ja irrade omkring för ja hade bara cirkus en timme på mig, trodde de skulle va öppet längre ..
Hittade nåra klappar å kände mig riktigt stolt! De sista Kenny sa, gå inte å titta till dig själv nu, koncentrera dig på julklapparna!!
Que?? Inte ens titta till mig, nu förstår ja inte riktigt *haha*
Följde inte alls hans råd utan hittade både de ena å de andra som passade alldeles utmärkt till mig...ha!

Nåt som ja inte kan hitta nånstans, det är ett par snygga svarta stövlar, ska de va så svårt??
Helst ingen klack, om det är det så får den inte va för hög, då hamnar dom bara i skohyllan... Bara ett par vanliga stövlar ja kan dra på mig till typ allt!

Tips nån ??

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0