va gör du egentligen ?? ...ja fyller år !

Ett år äldre ... så vad har året gett ??
En massa saker, störst är så klart att jag blivit mamma :) orkar inte rabbla upp allt som hänt under hela året utan ja nöjer mig me Casper, de känns stort nog !!

Dagen har varit kanon, lagomt skön med en massa fika å paket att öppna. Det verkar som att mitt bakintresse spridits för jag fick ett jättefint kakfat i tre våningar av mamma å fyra små formar som man kan göra paj eller nåt annat sött i till dessert av Johanna + muffinsformar. Tesse hade hittat en kjol som det praktiskt taget stog Anna på :)
Farmor å farfar gav mig friheten att köpa vad jag ville i form av en peng, gammelfarmor hade med en blomma å virkad duk. Om ja har tur så är ja utan att veta om det miljonär för ja har en drös me trisslotter som pappa dumpade av här tillsammans me Nenja som vi ska ta hand om till imorron!
Ronnie, Malin å Hugo verkar tycka att ja är i behov av en fylla för dom hade med både vin å choklad...aldrig fel *haha*
Hjärtat börjar tydligen bli irriterad på min lur, det är jag helt klart eftersom den bara stänger av sig hela tiden, så ja fick en ny, Nokia E66 (tror ja). Han hade hittat ett sött nattlinne me matchande volang trosor till å en Koola Anna kofta / klänning!

Tack alla för jättefina presenter!!

Så bra presenter trots att ja haft svårt att veta va ja önskar mig, lika svårt å jobbit varje år ! Åsså kommer julafton om bara 11 dar...inte lätt :)


Casper har varit en liten pepparkaka hela dan, så otroligt söt!!


rätt bra fika bord ...

Kommentarer
Postat av: kikkiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii

HAPPY BIRTHDAY varldens basta Anna, hoppas att du fick en toppendag och jag ville sa garna ringe men det sket sig totalt for min mobil vill inte heller gora som jag vill....

Jag lovar att komma over sa snart ja kan a pesta er lite....kommer dromma dregglande drommar om det dar kakbordet oxa....MMMMUUUMMMSSSSSSSSSSSSSSSSSS

D dar med att baka det forstar jag mig minsann pa =)

Gick hela vagen till skandi kitchen for att fira din dag med en lussekatt oxa, sa du har vart ihagkommen

stor puss a kram

xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx

2008-12-13 @ 21:04:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0