ge mig ett dunkin' donuts!

Appropå de här me drive-in å thru å allt va de heter, i USA har de en kedja som heter Dunkin' Donuts ...åhh så gott... där har dom även drive-thru! Tänka sig, kaffeplace med drive-thru så man får sig sitt morronkaffe direkt i bilen utan krångel hemma, så praktiskt å så smart!

Jag var en flitig kund både med bil å fötterna under mitt år i det underbara landet over there!! Det är bland annat såna här saker som gör att jag längtar tillbaka *haha* en caramel swirl latte sitter aldrig fel, bör undvikas om du är diabetiker!

Varför finns inte det här? Inte ens Starbucks finns i sverige, illa...mycket illa! Ge folket ett dunkin' donuts!

Welcome to DunkinDonuts.com

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0