får man den i rumpan ??

Jaa hur e de nu, får man nåra sprutor i rumpan fortfarande ?? Det är förmodligen kvällens näst största fråga, efter den viktigaste, hur i hela världen kunde de som spelar i "The producers" gå med på att göra hela den skitgrejen efter att ha läst manuset?? Fy bubblan va dåligt det va, bäst var Ola Forssmed som spelade en spritt språngandes galen virrpanna!


så bra va den !!


Roligast hade vi nog i bilen hem...

Hittade en fin tröja på Gina idag som jag pyntade mig själv med...helt i onödan, hade lika gärna kunnat gå dit i mysbraller *hihi*






Kommentarer
Postat av: Erica

Ojdå..

Jag fick en biljett i födelsedag present i år och såg den förra gången jag var hemma. Jag tyckte den var riktigt bra. Vi satt lite för långt fram bara. Längst fram men annars helt okej. Tråkigt att ni hade tråkigt.

2008-12-10 @ 19:29:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0