döda alla batterier!

Det är nåt med mig å teknikprylar som inte riktigt gifter sig ... Min gamla telefon slog av sig hela tiden å fastnade i ett visst läge å kunde va så tills den behagade att funka igen. Efter gång 2 eller 3 på inlämning så fick ja en ny. Det hjälpte inte, den e likadan. Så fick ja ju en ny när ja fyllde år, nej inte en likadan! Det första Kenny säger är att batterilängden på de här telefonerna är helt sjukt bra å ja skulle kunna ha den i cirkus en vecka på en laddning.
Mmm andra kanske kan de, jag däremot, inte ens en dag! Trodde inte den blivit laddad förra natten men så samma visa idag, dog på eftermiddan å ja pratar inte mycket i telefon. Alltså fel fel fel på den me!
Ska lämnas in å ja börjar se ett mönster...kan det va så att jag inte ska ha nån lur överhuvudtaget ??

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0