där ser man !!

Jag sökte till högskolan i höstas, för att se ifall jag skulle komma in på mina betyg. Å om ja inte gjorde de tänkte ja försöka plugga upp lite ämnen under våren. Idag kom resultatet...
Jag kom in!!!

Så om jag skulle vilja kan jag börja plugga i vår. Men vi ska sätta Casper på dagis i höst, så ja ska söka om då. Plötsligt slog de mig, tänk om ja inte kommer in i höst, då blir de lite dumt, men jag hoppas verkligen att jag får en plats då med!!

Kändes kul att se att jag klarade mig på mina betyg, inte till allt ja sökte, men de visste ja i å för sig redan innan men ja testade ialli fall :) Tänk att ja kom in på stockholms universitet...ha!

Kommentarer
Postat av: Erica

Grattis

2008-12-10 @ 19:37:09
Postat av: Anna

tack gumman!

2008-12-11 @ 00:10:17
URL: http://morannas.blogg.se/
Postat av: Lärarn

Så går det när man har för bra betyg

2008-12-11 @ 23:50:51
URL: http://morannas.blogg.se/
Postat av: kikki

whooohaaaaa grattis igen....!!



2008-12-12 @ 23:27:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0