tokgoa kakor

Har precis bakat en omgång av en ny favoritkaka ... hallongrottor!! Dom är sjukligt goda å är kanon som picknick-fika åsså älskar Casper dom. Nämen va fan, vem försöker ja lura?? Det är ju jag som älskar dom å skulle kunna trycka i mig hela plåten själv .. kanske tur att dom är skapligt mättande, annars rullade man väl fram i lägenheten snart :)


 

 

Har inte bakat dom sen ja var ca 13 år och använde potatismjöl till största delen, det blev torrare än torrt så det blev finfina smulfontäner när vi stog med munnen full å skrattade åt eländet :) men nu har jag lärt mig knepet som gör att de smakar susen, det är marsanpulvret som är hemligheten!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0