min framtid - mina val


"Ödet är ingen slump. Det är ett val."

~ William Jennings Bryan

Just nu läser jag boken Kraften av Rhonda Byrne och den har gett mig en hel del att tänka på. Förut kunde jag tänka å vräka ur mig i princip vad som helst, men nu både sägs å tänks det mesta får jag väl ändå lov att säga med viss eftertanke ... allt för att dra till mig så mycket positivt som möjligt och göra det väldigt klart för alla slags krafter som finns runt omkring oss att jag bara vill ta emot sånt som är bra för mig.

Ska bli spännande att se hur det här fungerar ..

Och något helt oväntat .. jag längtar hem! Jag saknar lägenheten efter att ha varit borta i bara en vecka :) det ska bli skönt att komma hem till mitt eget ställe å bara vara!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0