ord ..

Hmm .. humöret svajjar å det har varit en pissig dag bitvis. Men för att behålla eller kanske skapa nån slags balans så får jag väl slänga in att det funnits vissa ljusglimtar bland molnigheten oxå .. Att det är svårt att förstå sig på barn är väl en sak å de köper jag. Men det här med att förstå sig på vuxna, det är ju ett kapitel för sig! Vissa förstår inte att de måste prata för att andra ska begripa vad som försigår där inne i knoppen, medan det vore en klar fördel om andra kunde ta å hålla käften lite oftare! Man behöver inte säga precis allt, det är liksom bara onödigt, ja onödigt va just ordet!

Så där ja .. nu har jag fått ur mig det oxå å det känns genast mycket bättre!


 

Vonder & Bloom - Simple peace of mind


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0